Pytania ogólne

Skąd mam wiedzieć że nie zostanę oszukany ?

-Kilkuletnie doświadczenie w handlu złotem i kilka tys. przeprowadzonych transakcji kupna/sprzedaży GP;

-Sprawdź komentarze innych użytkowników.

-w przeciwieństwie do niektórych serwisów nasze statystyki (stan GP, łączna liczba zamówień, liczba klientów itd.) ciągle się zmieniają (co można zaobserwować) bo nasi klienci ciągle korzystają z usług strony. Ręczna zmiana danych żeby kogoś oszukać była by śmieszna.

-Facebook: https://www.facebook.com/tibiacp

-Jesteśmy także właścicielami domeny i sklepu Gp-sms.pl

-Opinie na forum tibia.org.pl : http://torg.pl/showthread.php?452020-Skup-GP-CC-Wszystkie-%B6wiaty-!

-Istnieje możliwość zakupu mniejszej ilości GP w celu przetestowania naszych usług.

 

Na jakie wiadomości nie odpowiadam

-„Witam”, „hej”, „siema” itp. Jeżeli masz jakąś sprawę napisz ją jednym ciągiem bez czekania aż odpiszę.

-Informacje o tym, że już dokonałeś zakupu i czekasz na realizację zamówienia.

-pytania o to czy aktualnie jestem dostępny i czy mogę szybko wysłać zamówienie. Status gg i czas realizacji są wyraźnie podane na stronie (kolumna boczna).

-pytania na które odpowiedź możesz znaleźć w FAQ (zwłaszcza o dostępność produktu). Proszę zrozumieć, że odpisywanie 10 osobom dziennie na pytanie które jest opisane w FAQ jest męczące.

 

Jakie posty wstawiacie na fanpage ?

Informacje jakie będą publikowane na fanpage’u:

-powiadomienia o promocjach !
-konkursy z nagrodami !
-ogłoszenia i osiągnięcia innych graczy (jeśli chcesz się czymś pochwalić to napisz do nas)
-filmy i screeny z gry i związane z grą
-bieżące informacje ze strony tibia.com (przetłumaczone)
-powiadomienia o zmianach cen, nowościach, ulepszeniach itp.  – aktualności
-zapytania do fanów o opinie i sugestie – udział użytkowników w budowaniu witryny
-czasami materiały rozrywkowe.

Posty będą publikowane w tempie max 1 dziennie dlatego nie obawiaj się zaspamowanej tablicy.

Dlaczego mam kupić akurat w tym sklepie ?

-duże doświadczenie w handlu złotem (3 lata) – bezpieczeństwo transakcji i profesjonalna obsługa;
-kupujesz u legalnie działającej firmy;
-atrakcyjne bonusy dla stałych klientów;
-wiele dogodnych metod płatności;
-jedyny tibijski sklep gdzie legalnie zapłacisz przy użyciu Paysafecard;
-konkurencyjne ceny;
-płynnie działające i niezawodne oprogramowanie sklepu;
-nie trzeba przechodzić obszernego procesu rejestracji;
-szybka realizacja zamówień, 7 dni w tygodniu.

Kiedy otrzymam zamówiony produkt ?

Informacja na ten temat wyświetla się w menu po prawej stronie. Jeżeli jestem online możesz liczyć na realizację zamówienia w ciągu 5-15 minut. Jeżeli mój status to „Zaraz wracam” otrzymasz towar w przeciągu 1 godziny. Status offline oznacza że nie ma mnie obecnie przy komputerze a na zamówienie musisz poczekać max. 12 godzin.

Podany czas realizacji dotyczy wszystkich dostępnych w sklepie produktów (GP / Tibia Coins / Ibot+)

 

Kiedy produkt będzie dostepny ?

Nie jestem stanie powiedzieć kiedy dokładnie będę dysponował większą ilością danego produktu. Złoto trafia do mnie z rąk innych graczy. Przeważnie uzupełniam braki w przeciągu 1-3 dni. Dostępność produktów można śledzić na bieżąco sprawdzając „Stan GP i Tibia Coins” na stronie.

Czy można tutaj zrobić World Trade ?

Tak, można zrobić World Trade. Prowizja – 20%.
Wymiana zależy jednak od aktualnego stanu GP i zapotrzebowania na danych serwerach (jeżeli mi nie pasuje mogę odmówić).

Minęło ponad 12 godzin a ja dalej nie otrzymałem GP / TC.

Jeżeli po 12 godzinach nadal nie otrzymałeś GP lub Tibia Coins mimo, że byłem lub nadal jestem dostępny to prawdopodobnie oznacza że wybrałeś błędny świat (postać znajduje się na innym świecie niż ten który wybrałeś). W celu wyjaśnienia sprawy skontaktuj się ze mną.

Rzadziej zdarza się sytuacja, że jestem niedostępny dłużej niż 12h. Jeżeli jednak wystąpi to zamówienie zostanie zrealizowane jak tylko będę online.

Wpisałem zły nick postaci i GP otrzymał ktoś inny.

Niestety nie mogę zrekompensować Ci straty GP wynikającej z Twojego błędu. Ja wywiązałem się ze swojej części umowy. Należy uważnie wpisywać swój nick w grze !

Dlaczego ceny w sklepie są wyższe niż na allegro ?

Wynika to z licznych prowizji jakie jestem zmuszony zapłacić w celu wypłaty zgromadzonych środków pieniężnych na różnych kontach. Kolejną przyczyną są podatki. Pamiętaj że kupujesz od legalnie działającej firmy.

Pytania SMS

Instrukcja zakupu GP za SMS

1. Sprawdź czy na Twoim serwerze jest wystarczająco dużo złota (Stan GP). Kolor czerwony oznacza że zamówienie NIE MOŻE być w danym momencie zrealizowane. Płatność SMS nie dotyczy świata Inferna !
2. Wybierz jeden z poniższych pakietów GP i wyślij SMS na podany numer i o podanej treści.
3. Otrzymasz SMS z kodem zwrotnym.
4. Dane postaci oraz kod wprowadź do formularza i kliknij „Wyślij”.
5. Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości koniecznie sprawdź FAQ. Nie odpowiadam na pytania, które zostały tam omówione.

Nazwa świata podświetla się na czerwono. Co to oznacza i co należy zrobić ?

Jeżeli serwer podświetla się na czerwono nie będzie możliwe zrealizowanie zamówienia SMS. Ilość GP jest w tym wypadku mniejsza niż największy pakiet SMS dlatego skrypt automatycznie blokuje możliwość przyjęcia zamówienia. Dzieje się tak nawet wtedy kiedy jest wystarczająco dużo GP na pokrycie Twojego zamówienia.

Jeżeli mimo uprzedzeń (instrukcja zakupu za SMS) wysłałeś SMSa będziesz musiał poczekać aż stan GP na Twoim świecie wzrośnie i dopiero wtedy zrealizować zamówienie. Kody SMS nie tracą ważności.

Uprzedzając częste pytanie: Nie zrealizuję zamówienia nawet jeżeli wystarczy GP. Wiąże się to z ręcznym przeprowadzeniem transakcji co zabiera mi dużo czasu.

 

Jak kupić Tibia Coins za SMS ?

Zakup Tibia coins przez SMS jest możliwy tylko jeżeli obok pakietu GP (lista poniżej) podana jest wartość Tibia coins (TC). W innym wypadku nie ma takiej możliwości.

Jeżeli zdecydowałeś się kupić TC to zaznacz w formularzu opcję „Tibia Coins”. Zamiast pakietu GP otrzymasz wtedy Tibia Coins.

Dlaczego za SMS jest tak drogo ?

Wynika to z bardzo wysokich prowizji oraz podatków jakie trzeba zapłacić korzystając z usługi Premium SMS.
W rezultacie ceny i zarobek są mniej więcej na tym samym poziomie jak w przypadku płatności przelewem.

Ograniczenia czasowe – WAŻNE

Załącznik nr 1 regulaminu – ograniczenia czasowe i limity.

Z jednego telefonu (numeru telefonicznego) można wysłać maksymalnie:

2 smsy w ciągu 1 minuty oraz 5 smsów w ciągu 30 dni dotyczące kwot: 1,23 PLN,   2,46 PLN,   6,15 PLN,   11,07 PLN.

1 sms w ciągu 20 min. oraz 5 smsów w ciągu 30 dni dotyczące kwot: 23,37 PLN,   30,75 PLN.

W przypadku wysłania SMSa niezgodnie z podanymi ograniczeniami czasowymi, system Przelewy24.pl może nie odnotować transakcji, co jest równoważne z nie wysłaniem przeze mnie złota. W takim wypadku klientowi nie przysługuje prawo do złożenia reklamacji na stronie sprzedawcy jak i u operatora usług SMS Premium.

Smsy które przekroczyły limit 30 dni, nie będą brane pod uwagę podczas realizacji zamówień.

Błąd: „kod jest niepoprawny”

Być może używasz kodu, który wykorzystałeś już w innej transakcji na mojej stronie (kody są jednorazowe). Sprawdź także czy dobrze przepisałeś kod zwrotny.

Jeżeli mimo wszystko błąd się powtarza może to znaczyć, że zawiódł skrypt na mojej stronie. W takiej sytuacji niezbędny jest kontakt ze mną w celu wyjaśnienia sytuacji i przekazania GP.

Nie otrzymałem kodu zwrotnego. Co mam robić ?

Przede wszystkim skontaktuj się ze mną. Nie podejmuj pochopnych kroków jak np. wystawianie negatywnej opinii. Błędy systemu się zdarzają. Zarówno po mojej stronie jak i po stronie oprogramowania Dotpay.pl.
Jeżeli system odnotował transakcję a Ty mimo to nie trzymałeś kodu, wyślę Ci go ręcznie.
Jeżeli nie otrzymałeś kodu w ciągu 24h od wysłania smsa i nie złamałeś żadnego z postanowień regulaminu (ograniczenia czasowe), a system wciąż nie odnotował Twojej płatności to przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji u mojego usługodawcy.
Reklamacje przyjmowane są za pośrednictwem strony: http://www.dotpay.pl/reklamacje/.
Pamiętaj jednak że w 99% przypadków kod zwrotny dociera w ciągu 1-2 minut.

Wysłałem SMS o niepoprawnej treści lub pod zły numer.

W takim przypadku nie jestem w stanie nic zrobić. Nie mogę zwrócić Ci pieniędzy bo nie mam takiej możliwości jako użytkownik usługi premium SMS w dotpay. Nie mogę także wysłać złota bo nie otrzymałem zapłaty. Musisz pogodzić się z utratą pieniędzy.
Jedyne rozwiązanie jakie jestem w stanie Ci zaoferować to złożenie reklamacji na stronie:http://www.dotpay.pl/reklamacje/. Jest jednak bardzo małe prawdopodobieństwo że reklamacja w takiej sytuacji zostanie rozpatrzona pozytywnie, dlatego najlepiej zachować ostrożność podczas wpisywanie numeru i treści smsa następnym razem.

Mieszkam za granicą. Czy moge kupić GP przez sms ?

Generalnie jest to niemożliwe. Usługa premium sms której użytkownikiem jestem obowiązuje jedynie na terenie Polski. Jednakże miałem wielu klientów z zagranicy i za każdym razem transakcja przebiegała prawidłowo.

Jeżeli zdecydujesz się podjąć ryzyko to proponuję najpierw sprawdzić czy usługa zadziała dla Twojego kraju wysyłając sms o najniższej wartości.

Pamiętaj jednak że robisz to na własne ryzyko. Nie odpowiadam za negatywne skutki takie jak niedostarczenie kodu zwrotnego itp.

 

Pytania Ibot

Kupuję licencję Ibota+ po raz pierwszy. Co mam zrobić ?

-Przede wszystkim musisz mieć utworzone konto na oficjalnym forum Ibota. Jest to konieczne ponieważ korzystając z oprogramowania Ibota musisz się najpierw do niego zalogować danymi które podałeś przy rejestracji na forum.
Link do rejestracji: http://www.tibiaibot.com/forum/register.php

-Żeby konto było w pełni aktywny należy się przynajmniej 1 raz na nie zalogować. W przeciwnym razie aktywacji licencji będzie niemożliwa.

-Kiedy już posiadasz konto możesz przystąpić do zamówienia. W formularzu zamówienia podaj koniecznie adres email na który zarejestrowane jest konto Ibot żeby transakcja przebiegła automatycznie. W innym wypadku proces aktywacji może się bardzo wydłużyć.

-Ściągnij najnowszą wersję Ibota+ z oficjalnej strony twórcy: http://www.tibiaibot.com/ibotplus/news

-O aktywacji licencji zostaniesz poinformowany natychmiastowo poprzez wiadomość email. Możesz wtedy zalogować się do programu i cieszyć się jego możliwościami.

 

Pytania Paysafecard

Z płatności Paysafecard została utworzona przedpłata. Co teraz ?

Przedpłata jest tworzona kiedy płatność paysafecard z różnych przyczyn technicznych pojawi się z opóźnieniem. Pieniądze zostały przelane do systemu ale są jeszcze nie wykorzystane.

Należy wtedy złożyć zamówienie jeszcze raz wybierając metodę płatności Paysafecard. Kwota zamówienia musi być równa kwocie przedpłaty. W 3 kroku (podsumowanie) należy kliknąć „przedpłata”. Zostaniesz przekierowany do okna gdzie trzeba podać numer transakcji oraz hasło do przedpłaty. Dane te otrzymałeś we wiadomości email.

Jak sprawdzić ile pieniędzy pozostało na paysafecard ?

Jeżeli nie dodawałeś pinu do konta my Paysafecard możesz sprawdzić ile środków pozostało do wykorzystania na tej stronie: https://www.paysafecard.com/pl-pl/sprawdz-dostepne-srodki/

Dlaczego przez Paysafecard jest drożej ?

Cena w przypadku płatności Paysafecard jest wyższa o 10%. Metoda ta jest bardzo droga jeżeli jest udostępniana legalnie. Operator pobiera około 20% zapłaty. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że jest to bardzo wygodna forma zapłaty dla naszych klientów dlatego nie chcemy z niej rezygnować. 10% podwyżki przynajmniej częściowo zrekompensuje nam straty z tego tytułu.

Żeby jednak podwyżka nie była tak odczuwalna zmniejszyliśmy ceny produktów dzięki czemu po doliczeniu opłaty kwota zapłaty będzie mniej więcej taka sama jak dawniej.