Pytania ogólne

Kiedy CC / TC będą dostępne?

Dbamy o to, żeby nigdy nie zabrakło Golda na żadnym świecie, jednak czasami popyt jest silniejszy 😉 . Przeważnie uzupełniamy braki w przeciągu kilku godzin do maksymalnie kilku dni. Dokładamy wszelkich starań, żeby jak najszybciej uzupełnić zapas złota lub TC.

Dostępność produktów można śledzić na bieżąco sprawdzając „Stan CC i Tibia Coins” na stronie.

Błąd „Błędny nick lub postać na Dawnport”

Jeżeli nick jest wpisywany poprawnie, bez literówek, to najpewniej przyczyną błędu jest to, że postać była robiona w dniu składania zamówienia. Mimo tego, że wyszedłeś już z Dawnport to na Tibia.com nadal widnieje informacja o tym, że postać jest na wyspie.

Aby dane zaktualizowały się na oficjalnej stronie, zazwyczaj wystarczy wylogować się z gry lub odczekać jakiś czas. Kiedy rezydencja postaci będzie aktualna to błąd nie powinien się więcej pojawiać.

Wymagamy aby postać była na Mainland ze względu na to, że nie można wysłać transferu Tibia Gold na Junior account, a takie właśnie posiadają gracze, przed wyborem profesji.

Nie otrzymałem maila z kodem PACC

Jeżeli kupiłeś u nas PACC i od dłuższego czasu nie dostałeś maila z kodem aktywacyjnym to po pierwsze upewnij się, że podałeś właściwy adres email podczas składania zamówienia. Powinieneś dostać potwierdzenie od operatora płatności, a także potwierdzenie zamówienia od Tibia.com.pl. Po drugie, sprawdź czy wiadomości nie wylądowały w folderze ze SPAMem – czasami tam trafiają.

Jeżeli nie dostałeś żadnego z wymienionych maili to prawdopodobnie podałeś nieprawidłowy adres email. Jeżeli jednak brakuje tylko maili z naszego sklepu lub tylko tego z kodem to widocznie wystąpił jakiś błąd. W obu przypadkach skontaktuj się z nami.

Co daje promocja w Tibii i gdzie ją kupić?

Aby nabyć Promocję (ang. promotion) najpierw musisz posiadać Tibia PACC i co najmniej 20 level w grze.
Promocja daje Ci awans na Elder Druida, Elite Knighta, Royal Paladina lub Master Sorcerera. Promocja to nie tylko nowy przydomek, ale mniejsze straty exp / skill o 30% w razie śmierci i szybsza regeneracja many (dla magów i Paladina) i HP (dla Knighta i Paladina). Oprócz tego każda profesja może nabyć 1 nowy czar (knight – exeta res, Paladin – exana amp res, Druid – adevo grav vita, Sorcerer – exevo gran mort). Zwiększa się także ilość (do 200) i szybkość regeneracja Soul Points, potrzebnych do wytwarzania run.
Promocję kupisz za 20k GP (2cc) u królewskich NPC np. u króla Tibianusa w Thais lub też u królowej Eloise w Carlin (rozmowa: Hail King; Promotion; yes). Jest to jednorazowy wydatek – po wznowieniu PACC nie musisz ponownie kupować promocji.

Czekam dłużej przy płatności przelewem

Jeżeli od dłuższego czasu nie dostałeś od nas mailowego potwierdzenia Twojego zamówienia sprawdź czy faktycznie przelew został wysłany. Mógł zostać dodany do koszyka w banku lub z jakichś przyczyn anulowany.

Jeżeli wszystko się zgadza to cierpliwie poczekaj do następnego dnia. Częstym powodem takiego stanu rzeczy jest to, że Twój bank późno wysyła systemowe powiadomienie o przychodzącym przelewie, do pośrednika płatności. Zazwyczaj na drugi dzień transakcja jest dodawana i pisanie w tej sprawie bynajmniej zamówienia nie przyspieszy.

Jeżeli w dalszym ciągu nie dostałeś od nas potwierdzenia transakcji to napisz do nas, załączając oficjalne potwierdzenie przelewu (w .pdf). Możliwe że błędnie podałeś tytuł przelewu lub po prostu system pośrednika płatności mógł w wyniku błędu pominąć Twoją wpłatę, choć zdarza się to bardzo rzadko.

Cofka serwera, co wtedy?

Zdarza się, że z przyczyn technicznych Cipsoft cofa stan gry do ostatniego zapisu. W związku z tym znika wszystko co od ostatniego zapisu osiągnąłeś w grze, łącznie z zakupionym u nas Goldem. Nazywane jest to potocznie cofką serwera.

W takiej sytuacji, jak tylko dowiemy się, że miała miejsce cofka serwera, realizujemy ponownie wszystkie zamówienia CC, które zostały cofnięte. Staramy się zająć tym problemem najszybciej jak to możliwe, jednak pamiętaj, że sytuacja wymaga ręcznej interwencji dlatego może minąć trochę czasu zanim ponownie otrzymasz CC.

Cofka serwera wpływa jedynie na transakcje Tibia Gold (nie dotyczy zakupu TC ani PACC). Warto wspomnieć, że Cipsoft zazwyczaj w ramach przeprosin za cofkę oferuje specjalne eventy jak Double Exp, Rapid Respawn itp.

Wpisałem zły nick postaci i CC / TC otrzymał ktoś inny.

Niestety nie możemy zrekompensować Ci straty wynikającej z Twojego błędu. Sklep wywiązał się ze swojej części umowy i wysłał CC / TC pod wskazany nick.

Należy uważnie wpisywać swój nick w grze!

Jakie posty wstawiacie na fanpage?

Informacje jakie mogą być publikowane na fanpage’u:

-powiadomienia o promocjach !
-konkursy z nagrodami !
-ogłoszenia i osiągnięcia innych graczy (jeśli chcesz się czymś pochwalić to napisz do nas)
-filmy i screeny z gry i związane z grą
-bieżące informacje ze strony tibia.com (przetłumaczone)
-powiadomienia o zmianach cen, nowościach, ulepszeniach itp.  – aktualności
-zapytania do fanów o opinie i sugestie – udział użytkowników w budowaniu witryny
-czasami materiały rozrywkowe.

Posty będą publikowane w tempie max 1 dziennie dlatego nie obawiaj się zaspamowanej tablicy.

SMS Premium

Instrukcja zakupu CC za SMS

1. Sprawdź czy na Twoim serwerze jest wystarczająco dużo złota (Stan CC).
2. Wybierz jeden z poniższych pakietów Tibia Gold i wyślij SMS na podany numer i o podanej treści.
3. Otrzymasz SMS z kodem zwrotnym + informację ile SMS’ów możesz jeszcze wysłać.
4. Dane postaci oraz kod wprowadź do formularza i kliknij „Wyślij”.
5. Jeżeli masz jakieś pytania lub wątpliwości dotyczące zakupu CC za SMS sprawdź FAQ lub skontaktuj się z Administratorem.

Jak kupić Tibia Coins za SMS?

Zakup Tibia coins przez SMS jest możliwy tylko jeżeli na liście dostępnych pakietów SMS w naszej ofercie widnieje pakiet TC. W innym wypadku nie ma takiej możliwości. Poza inną treścią wiadomości SMS zakup niczym nie różni się od zakupu CC przez SMS.

Wysłałem SMS, ale brakuje CC / TC

Spokojnie, kody SMS nie tracą ważności. Możesz złożyć zamówienie jak tylko pojawi się na stanie więcej Golda lub Tibia Coins.

Dlaczego za SMS jest tak drogo?

Wynika to z bardzo wysokich prowizji (rzędu 50%) oraz podatku VAT, które trzeba zapłacić korzystając z usługi Premium SMS. Jest to po prostu droga metoda płatności.
W rezultacie nasz zysk przy tej metodzie płatności jest mniej więcej na tym samym poziomie jak w przypadku płatności przelewem.

Skąd takie rygorystyczne ograniczenia SMS?

Byliśmy zmuszeni wprowadzić ograniczenia, gdyż znacznie na sile przybrało zjawisko Fraudu SMS. Polega to na tym, że w przypadku kiedy operator nie może ściągnąć zapłaty od abonenta, anuluje on wszystkie wysłane przez niego SMS Premium. Mówiąc prościej, przez nieuczciwych klientów cofane są nam wpłaty SMS.

Zdecydowaliśmy się jednak nie rezygnować całkowicie z tej metody płatności bo w dalszym ciągu korzystają z niej ludzie, dla których to jedyna droga do kupienia niewielkiej ilości złota (przeważnie młodzi klienci).

Nie otrzymałem kodu zwrotnego. Co mam robić?

Błędy systemu się zdarzają, zarówno po naszej stronie jak i po stronie operatora GSM lub pośrednika płatności. Przede wszystkim upewnij się że masz zasięg. Jeżeli mimo to po dłuższym oczekiwaniu (np. 1h) nie otrzymasz kodu to spróbuj zresetować telefon lub sieć GSM. Jeżeli to też nie pomoże to skontaktuj się z nami i wspólnie wyjaśnimy sytuację.

Możliwe, że system odnotował wpłatę, ale nieznanych przyczyn SMS nie został wysłany. W takim wypadku przekażemy Ci go ręcznie. Jeżeli natomiast wpłata nie została odnotowana niezbędny będzie kontakt z pośrednikiem płatności w celu zbadania sytuacji, co niestety zabierze trochę czasu.

Wysłałem SMS o niepoprawnej treści lub pod zły numer.

W takim przypadku nie jesteśmy w stanie zrobić NIC. Mimo faktu, że opłata została pobrana przez operatora GSM nie trafiła ona w nasze ręce, lecz prawdopodobnie do kogoś innego. Można tę sytuację porównać do błędnie podanego numeru konta bankowego podczas wysyłania przelewu. Operator natomiast nie przewiduje zwrotu lub cofnięcia wpłaty w ramach usługi Premium SMS. W związku z tym musisz pogodzić się z utratą pieniędzy i zachować ostrożność następnym razem.

 

Mieszkam za granicą. Czy moge kupić CC przez SMS?

Formalnie rzecz biorąc jest to niemożliwe. Usługa Premium SMS, świadczona w Sklepie obowiązuje jedynie na terenie Polski. Jednakże mieliśmy kilku klientów z zagranicy i za każdym razem transakcja przebiegała prawidłowo.

Jeżeli zdecydujesz się podjąć ryzyko to sugerujemy najpierw sprawdzić czy usługa zadziała dla Twojego kraju, wysyłając SMS o najniższej wartości. Pamiętaj jednak, że robisz to na własne ryzyko. Nie odpowiadamy za negatywne skutki takie jak niedostarczenie kodu zwrotnego itp.

 

Paysafecard

Dlaczego przez Paysafecard jest drożej?

Cena w przypadku płatności Paysafecard jest wyższa o 14% ponieważ metoda ta jest bardzo droga jeżeli jest świadczona legalnie. Operator pobiera około 17% wpłaty. Zdajemy sobie sprawę z faktu, że jest to bardzo wygodna forma zapłaty dla naszych klientów dlatego nie chcemy z niej rezygnować. Dzięki doliczeniu 14% do ceny produktu wyrównamy rentowność tej formy płatności z innymi metodami, żeby była bardziej opłacalna dla Sklepu.

 

Jak sprawdzić ile pieniędzy zostało na Paysafecard?

Jeżeli nie dodawałeś środków z karty do konta my Paysafecard możesz sprawdzić ile pieniędzy pozostało do wykorzystania na tej stronie: https://www.paysafecard.com/pl/sprawdzanie-dostepnych-srodkow/

Czy mogę zapłacić Paysafecard w innej walucie?

Tak, Paysafecard umożliwia automatyczne przewalutowanie na etapie płatności. Wiąże się to jednak z pobraniem drobnej prowizji przez system PSC. Pod tym linkiem znajdziesz przelicznik walut paysafecard: https://www.paysafecard.com/pl/przelicznik-walut/

Automatyczna wysyłka

Kiedy otrzymam zamówiony produkt?

Wysyłka realizowana jest automatycznie, za pomocą specjalnego systemu. Zazwyczaj zajmuje to kilka minut, niezależnie od tego czy Administrator jest aktualnie dostępny czy też nie. Możesz zatem zamówić TC / CC / PACC w środku nocy i otrzymasz je niemalże od razu. Informacja na ten temat zamieszczona jest w menu po prawej stronie.

Zdarza się jednak, że z powodu nieprzewidzianego błędu systemu lub sytuacji opisanych tutaj, automat zawiedzie. W takim wypadku Twoje zamówienie zostanie zatwierdzone ręcznie w czasie do 24h. Takie sytuacje jednak rzadko mają miejsce.

 

Dlaczego czekałem dłużej niż średni czas dostawy?

Średni czas dostawy podany w menu bocznym pokazuje ŚREDNI czas (na bazie ostatnich transakcji), nie maksymalny lub przewidywany czas. Oznacza to, że realizacja Twojego zamówienia może trwać dłużej lub krócej niż ta wartość, w zależności od wielu czynników. W większości przypadków czas oczekiwania jest zbliżony do średniej wartości. Ciągle jednak pracujemy nad tym aby był jak najkrótszy.

Kiedy automat nie zadziała?

Automat nie zadziała:

-codziennie w godzinach 9:55 – 10:10, ze względu na server save. Przez te 15 minut automat jest wyłączony.

w przypadku kolejki na serwer. Upewnij się, że nie ma kolejki na serwer dla FACC.

kiedy Twój serwer jest offline. Lepiej poczekaj aż serwer będzie online i dopiero wtedy złóż zamówienie. Automat co prawda wykona ponowne próby zalogowania, ale tylko w ciągu 1 godziny od złożenia zamówienia.

kiedy zmieniłeś świat, nick lub kupiłeś postać. Jeżeli jesteś świeżo po zmianie nicku lub serwera to NPC przy próbie transferu zwraca komunikat o tym, że taka postać nie istnieje. To samo dotyczy świeżo kupionych postaci na Char Bazaar.

Bonusy

Czy dostanę jakiś dodatkowy bonus?

W sklepie obowiązuje system bonusowy, który nalicza bonusowe CC automatycznie każdemu klientowi. Wprowadziliśmy takie rozwiązanie, żeby uczciwie nagradzać wszystkich klientów (nie tylko pojedynczych) za ich lojalność oraz wielkość zakupów.

W związku z tym nie przewidujemy żadnych dodatkowych bonusów poza systemem, ponieważ było by to nie fair w stosunku do reszty klientów.

Jeżeli chodzi o Tibia Coins to oferujemy wszystkim klientom niższą cenę przy zakupie co najmniej 750 TC.

Kupiłem na allegro, ale nie otrzymałem bonusu.

Bonus za dotychczasowe zakupy (te w sklepie jak i na allegro) jest przypisany do nicku postaci, ale można go otrzymać tylko składając zamówienie na stronie sklepu Tibia.com.pl. Uprzedzamy klientów o tym fakcie w mailu z powiadomieniem o bonusie, a także na podstronie, która opisuje system bonusowy. Wynika to z faktu, że allegro pobiera na tyle wysokie prowizje, że dodatkowy bonus możemy realizować tylko poza platformą.

W związku z powyższym zachęcamy klientów allegro do składania zamówień na stronie sklepu Tibia.com.pl. Jest to szybki i wygodny proces, a w większości przypadków także dużo tańszy. Do tego są większe szanse na powodzenie automatycznej wysyłki bo odchodzi ryzyko awarii po stronie allegro.

Jeżeli kupiłeś na allegro i nadal zależy Ci na realizacji tego dodatku to jest możliwość anulowania zamówienia na allegro i ponowny zakup, tym razem na stronie sklepu. W tym celu skontaktuj się z nami.

Jak naliczane są bonusy?

Przykładowo, jeżeli dokonałeś 5 zamówień na łączną sumę 600cc (6kk) to osiągnąłeś rangę Bronze member i przysługuje Ci dożywotni bonus w wysokości 1% dodatkowych CC do każdego kolejnego zamówienia. Zamawiając następnie 300cc (3kk) otrzymasz łącznie 303cc. Zyskasz także kolejną rangę – Silver member bo suma zamówień wyniesie ponad 9kk. Silver member zapewni Ci 2,5% bonus do kolejnych zamówień Tibia Gold.

Czy mogę przenieść bonus na inną postać?

Oczywiście, że tak. Jeżeli przestałeś rozwijać daną postać, zmieniłeś name lub z jakiegoś powodu dostałeś bana, możemy przenieść Twoją zniżkę na nowy nick. Wystarczy, że skontaktujesz się z nami w tej sprawie i odpowiesz na parę pytań weryfikacyjnych.