tibia_automat

Tibia Automat

To nie żart! Jako pierwsi na polskim rynku Tibii wprowadziliśmy automatyczną wysyłkę Tibia Gold oraz Tibia Coins. System jest w pełni zautomatyzowany i działa niezależnie od naszej fizycznej dostępności.

Oznacza to wiec, że możesz zamówić produkt (CC/TC/PACC) w środku nocy, a Tibia automat zrealizuje Twoje zamówienie w ciągu zaledwie kilku minut. System działa stabilnie, na co wskazuje (krótki) średni czas wysyłki, który jest publicznie podany do wiadomości klientów (menu boczne). Aktualnie ponad 96% wszystkich transakcji realizowana jest w czasie do 5 minut, od chwili zakupu.

Ciężko uwierzyć? zachęcamy do testowania 😀

 

Ograniczenia i wyjątki

Musisz jednak pamiętać, że Tibia automat jest innowacyjny i na bieżąco rozwijany przez co czasami zdarzają się błędy, które opóźnią dostawę Twojego zamówienia. System ten jak każdy inny ma też swoje ograniczenia. Poniżej znajdziesz listę przypadków, w których automatyczna dostawa się nie powiedzie:

Kiedy automat nie zadziała?

Automat nie zadziała:

-codziennie w godzinach 9:55 – 10:10, ze względu na server save. Przez te 15 minut automat jest wyłączony.

w przypadku update’a klienta gry. Niektóre zamówienia z danego dnia mogą być opóźnione.

w przypadku kolejki na serwer. Kolejka często pojawia się na Antica w godzinach wieczornych dlatego najlepiej zamówić GP wcześniej lub upewnić się, że nie ma kolejki na serwer dla FACC. Pamiętaj, że kolejki zawsze pojawiają się podczas Double EXP/Skill Weekend;

kiedy Twój serwer jest offline. Poczekaj aż serwer będzie online i dopiero wtedy złóż zamówienie, ponieważ kiedy automat natrafi na błąd logowania, zamówienie zostaje odłożone do późniejszego ręcznego załadowania.

kiedy zmieniłeś świat, nick lub kupiłeś postać. Jeżeli jesteś świeżo po zmianie nicku lub serwera to NPC przy próbie transferu zwraca komunikat o tym, że taka postać nie istnieje. To samo dotyczy świeżo kupionych postaci na Char Bazaar.

Stale staramy się zwiększać wydajność i niezawodność automatu dlatego prosimy o wyrozumiałość w przypadku ewentualnych problemów.


nieoficjalne wdrożenie: 2017-10-01
oficjalne wdrożenie: 2018-02-01