Jeżeli od dłuższego czasu nie dostałeś od nas mailowego potwierdzenia Twojego zamówienia sprawdź czy faktycznie przelew został wysłany. Mógł zostać dodany do koszyka w banku lub z jakichś przyczyn anulowany.
Jeżeli wszystko się zgadza to cierpliwie poczekaj do następnego dnia. Częstym powodem takiego stanu rzeczy jest to, że Twój bank późno wysyła systemowe powiadomienie o przychodzącym przelewie, do pośrednika płatności. Zazwyczaj na drugi dzień transakcja jest dodawana i pisanie w tej sprawie bynajmniej zamówienia nie przyspieszy.
Jeżeli w dalszym ciągu nie dostałeś od nas potwierdzenia transakcji to napisz do nas, załączając oficjalne potwierdzenie przelewu (w .pdf). Możliwe że błędnie podałeś tytuł przelewu lub po prostu system pośrednika płatności mógł w wyniku błędu pominąć Twoją wpłatę, choć zdarza się to bardzo rzadko.
Posted in: Pytania ogólne